جزوه مبانی مدیریت رسانه کارشناسی ارشد دانشگاه تهران

دانشجویان گرامی، در این بخش جزوه درس مبانی مدیریت رسانه کارشناسی ارشد دانشگاه تهران نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در قالب pdf -ppt به زبان لاتین و فارسی با کیفیت خوب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن جزوه:

الگوی رسانه ای خدمت محور

جان کین، چنین نظامی را بسط جامعه مدنی معرفی می کند که خودگران و به معنای واقعی تکثرگراست.
به زعم کین، رسانه ها را باید تا بیشترین حد ممکن کالازدایی کرد و آن ها را به متن زندگی اجتماعی پیوند زد تا از سانسور قدرت و بازار رهایی یافت
در نظام خدمت محور، مدیریت رسانه به دنبال توانمندسازی مجموعه کثیری از شهروندان از طریق تقویت ارزش های مرسوم جامعه نظیر خانواده، مذهب و اجتماع می باشد.
این رویکرد ریشه در نظریه مسئولیت اجتماعی دارد که بر اساس آن، فعالیت رسانه ها در جامعه باید با مسئولیت اجتماعی توأم باشد.
این نظام به اشاعه رویکردی منجر می شود که بر اساس آن رسانه کالایی عمومی تلقی می شود نه خصوصی.

 

جزوه مبانی مدیریت رسانه کارشناسی ارشد دانشگاه تهران

منابع مدیریت رسانه

کنکور کارشناسی ارشد مدیریت دولتی

منابع کارشناسی ارشد

کد رشته مدیریت رسانه

دانلود منابع ارشد مدیریت

اقتصاد کنکور ارشد مدیریت

رتبه های برتر مدیریت رسانه

کارشناسی ارشد رشته

 


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : رسانه ,مدیریت ,ارشد ,جزوه ,کارشناسی ,تهران ,مدیریت رسانه ,رسانه کارشناسی ,دانشگاه تهران ,ارشد دانشگاه ,کارشناسی ارشد ,ارشد دانشگاه تهران ,مدیریت رسانه کارشناسی ,مبانی مدیریت رسانه ,جزوه مبانی مدیریت
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نینجوتسو تهران رویاپرداز Dave melina استراتژی دیجیتال مارکتینگ مشاوره و فروش محصولات سلامت محور Trey ناردون کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. قالیشویی